Dział wsparcia skierowany jest dla Partnerów biznesowych firmy HatPol.
Dla dobra współpracy oraz lepszego poznania produktów ciągle poszerzamy nasze materiały pomocnicze, gotowe przykłady połączeń, filmy oraz artykuły pomogą w instalacji naszych urządzeń, przed przystąpieniem do kontaktu o wsparcie prosimy sprawdzić czy istnieje gotowe rozwiązanie Twojego problemu w naszych materiałach:
Informujemy, że dla urządzeń IP udzielamy pomocy używając zdalnego pulpitu. Do tego celu należy przygotować komputer z systemem operacyjnym Windows oraz zainstalowanym oprogramowaniem:AnyDesk
Firma HatPol udziela bezpłatnego wsparcia technicznego instalatorom za pomocą zdalnego pulpitu jednocześnie przeprowadzając szkolenie. Klienci indywidualni:
E-mail: serwis(@)hatpol.pl
Skype: Support HatPol (b15e2e625a1ad4)
Konfiguracja wideo-domofonu IP Safe:
Możliwa jest konfiguracja urządzeń IP Safe zdalnie przez naszych techników, koszt podstawowej konfiguracji wideodomofonu Safe w sieci LAN to 200zł brutto. Konfiguracja w sieci LAN oraz z routerem w sieci WAN to koszt 350zł brutto, wcześniej trzeba potwierdzić (często opłacić) z operatorem internetowym publiczny lub stały adres IP.
- Termin konfiguracji prosimy ustalać poprzez kontakt email: serwis(@)hatpol.pl.
Informujemy, że osoby indywidualne, które na własną rękę zamierzają lub instalują urządzenia marki Leelen, IronLogic, Safe muszą posiadać przynajmniej podstawową wiedzę, HatPol nie wymaga certyfikatu przebytego szkolenia, jednak zastrzega sobie odmowę udzielenia pomocy klientom końcowym bez podstawowej wiedzy informatycznej czy instalatorskiej. Urządzenia uszkodzone z wyniku błędnego podłączenia nie podlegają naprawie gwarancyjnej.