wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wsparcie Techniczne

Wsparcie Techniczne

Dział wsparcia skierowany jest dla Partnerów biznesowych firmy HatPol.

Dla dobra współpracy oraz lepszego poznania produktów ciągle poszerzamy nasze materiały pomocnicze, gotowe przykłady połączeń, filmy oraz artykuły pomogą w instalacji naszych urządzeń, przed przystąpieniem do kontaktu o wsparcie prosimy sprawdzić czy istnieje gotowe rozwiązanie Twojego problemu w naszych materiałach:

Filmy instruktażowe na naszym kanale YT: Kanał HatPol
Instrukcje oraz objaśnienia: Baza wiedzy lub Blog HatPol
Przykładowe schematy kontroli dostępu: Przykłady połączeń

Jeśli wszystkie źródła wiedzy od instrukcji po przykłady nadal nie są w stanie rozwiązać Państwa problemów lub wątpliwości prosimy o kontakt.

Klienci biznesowi:
Tel:.  (18) 414 47 83
E-mail: serwis(@)hatpol.pl
Skype: Support HatPol (b15e2e625a1ad4)


Zdalna pomocInformujemy, że dla urządzeń IP udzielamy pomocy używając zdalnego pulpitu. Do tego celu należy przygotować komputer z systemem operacyjnym Windows oraz zainstalowanym oprogramowaniem: AnyDesk


Firma HatPol udziela bezpłatnego wsparcia technicznego instalatorom za pomocą zdalnego pulpitu jednocześnie przeprowadzając szkolenie.
 

Klienci indywidualni:
E-mail: serwis(@)hatpol.pl
Skype: Support HatPol (b15e2e625a1ad4)

Konfiguracja wideo-domofonu IP Safe:
Możliwa jest konfiguracja urządzeń IP Safe zdalnie przez naszych techników, koszt podstawowej konfiguracji wideodomofonu Safe w sieci LAN to 200zł brutto. Konfiguracja w sieci LAN oraz z routerem w sieci WAN to koszt 350zł brutto, wcześniej trzeba potwierdzić (często opłacić) z operatorem internetowym publiczny lub stały adres IP. 
- Termin konfiguracji prosimy ustalać poprzez kontakt email: serwis(@)hatpol.pl.


Informujemy, że osoby indywidualne, które na własną rękę zamierzają lub instalują urządzenia marki Leelen, IronLogic, Safe muszą posiadać przynajmniej podstawową wiedzę, HatPol nie wymaga certyfikatu przebytego szkolenia, jednak zastrzega sobie odmowę udzielenia pomocy klientom końcowym bez podstawowej wiedzy informatycznej czy instalatorskiej. Urządzenia uszkodzone z wyniku błędnego podłączenia nie podlegają naprawie gwarancyjnej.
 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu