Strona główna1 » Wsparcie Techniczne

Wsparcie Techniczne

Dział wsparcia skierowany jest dla Partnerów biznesowych firmy HatPol.

Dla dobra współpracy oraz lepszego poznania produktów ciągle poszerzamy nasze materiały pomocnicze, gotowe przykłady połączeń, filmy oraz artykuły pomogą w instalacji naszych urządzeń, przed przystąpieniem do kontaktu o wsparcie prosimy sprawdzić czy istnieje gotowe rozwiązanie Twojego problemu w naszych materiałach:

Filmy instruktażowe na naszym kanale YT: Kanał HatPol
Instrukcje oraz objaśnienia: Baza wiedzy lub Blog HatPol
Przykładowe schematy kontroli dostępu: Przykłady połączeń

Jeśli wszystkie źródła wiedzy od instrukcji po przykłady nadal nie są w stanie rozwiązać Państwa problemów lub wątpliwości prosimy o kontakt.

Klienci biznesowi:
Tel:. kom. +48 571 488 410
Tel:.  (18) 414 47 83
E-mail: serwis(@)hatpol.pl
Skype: Support HatPol (b15e2e625a1ad4)


Zdalna pomocInformujemy, że dla urządzeń IP udzielamy pomocy używając zdalnego pulpitu. Do tego celu należy przygotować komputer z systemem operacyjnym Windows oraz zainstalowanym oprogramowaniem: AnyDesk

 

Klienci indywidualni:
E-mail: serwis(@)hatpol.pl
Skype: Support HatPol (b15e2e625a1ad4)

Informujemy, że osoby indywidualne, które na własną rękę zamierzają lub instalują urządzenia marki Leelen, IronLogic, Safe muszą posiadać przynajmniej podstawową wiedzę, HatPol nie wymaga certyfikatu przebytego szkolenia, jednak zastrzega sobie odmowę udzielenia pomocy klientom końcowym bez podstawowej wiedzy informatycznej czy instalatorskiej. Urządzenia uszkodzone z wyniku błędnego podłączenia nie podlegają naprawie gwarancyjnej.
 
Przejdź do strony głównej