Strona główna1 » Serwis

Serwis

Podczas produkcji nasze produkty przechodzą przez system kontroli jakości, dzięki czemu eliminowane są wszelkie niedoskonałości. Gwarantujemy perfekcyjność wykonania oraz komfort długiego użytkowania.

Gwarancje na sprzęt marki Safe, Leelen, IronLogic udziela HatPol, na czas określony indywidualnie zgodnie z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną, przeważnie jest to 24 miesiące od daty zakupu.

Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez serwis HatPol
 

leelen gwarancja

Przesyłkę przyjętego do reklamacji sprzętu w obie strony pokrywa firma HatPol ale, pod warunkiem że cena reklamowanego produktu przekracza 300zł netto a urządzenie nie jest uszkodzone z powodu czytników zewnętrznych tj. zły montaż, wyładowanie atmosferyczne itp.

Adres serwisu:
Serwis HatPol
ul. Tarnowska 105 
33-300 Nowy Sącz 

Przejdź na RMA.HATPOL.PL aby dokonać zgłoszenia naprawy.
 



Czytaj warunki gwarancji:

1. Data od której zaczyna się okres gwarancyjny, jest datą wystawienia faktury bądź paragonu.
2. Gwarancja nie obejmuje czynności związanych z instalacją, montażem urządzenia bądź oprogramowania.
3. Reklamujący sprzęt należy zgłosić poprzez formularz na stronie „https://hatpol.pl/rma”. Przesyłkę przyjętego do reklamacji sprzętu w obie strony pokrywa firma HatPol ale pod warunkiem, że cena reklamowanego produktu przekracza 300zł netto a urządzenie nie jest uszkodzone z powodu czynników zewnętrznych tj. zły montaż, wyładowań atmosferyczne itp.
4. Sprzęt zostanie przyjęty do serwisu tylko wtedy, gdy na pudełku w widocznym miejscu znajdować się będzie numer RMA nadany przez serwis HatPol podczas zgłoszenia na hatpol.pl/rma a w wewnątrz opakowania znajdować się będzie dowód zakupu (faktura, paragon) oraz karta gwarancyjna lub kopie tych dokumentów.
5. Jeżeli sprzęt będzie zapakowany w nieoryginalny karton, bądź źle zapakowany (brak odpowiedniego styropianu, tektury itp.) serwis HatPol nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w wyniku złego opakowania (pęknięcia, rysy, otarcia itp.)
6. Serwis HatPol nie uwzględnia uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku transportu z winy przewoźnika bądź przez użytkownika.
7. Dostarczony sprzęt musi posiadać nieuszkodzone plomby gwarancyjne i czytelne numery seryjne.
8. Reklamujący sprzęt musi być dostarczony do serwisu HatPol kompletny np. monitor, panel, zasilacz.
9. Montaż należy wykonywać zgodnie ze schematem i wskazówkami w instrukcji danego sprzętu oraz przez doświadczonego montera z odpowiednią; wiedzą i umiejętnościami.
10. Jeżeli reklamujący sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny, serwisant może obciążyć kosztami sprawdzania oraz przesyłki osobę bądź firmę reklamującą towar.
11. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku złego montażu lub niewłaściwej obsługi sprzętu.
12. Koszty odesłania naprawionego na gwarancji sprzętu ponosi firma HatPol.
13. Serwis HatPol nie ma obowiązku informować reklamującego o stanie naprawy sprzętu, klient może sam śledzić stan swojej naprawy na hatpol.pl/rma, tam również może wprowadzać swoje komentarze.
14. Naprawa gwarancyjna będzie trwać 19dni roboczych, jednak z przyczyn niezależnych od HatPol czas naprawy może zostać przedłużony maksymalnie do 3 miesięcy (w praktyce czas reklamacji średnio trwa 3dni robocze).
15. HatPol nie ponosi odpowiedzialności za serwis gwarancyjny, jeżeli wymagane naprawy nie będą mogły być wykonane z powodu restrykcji importowo-exportowych.
16. Serwis HatPol zastrzega sobie prawo do zmiany warunków gwarancyjnych w każdej chwili, które będą miały moc działania wstecz.
17. Prawa i obowiązki stron  regulują niniejsze warunki gwarancji z którymi klient winien się zapoznać i zatwierdzić własnoręcznym podpisem.

 


Przejdź do strony głównej