wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Serwis

Serwis

Podczas produkcji nasze produkty przechodzą przez system kontroli jakości, dzięki czemu eliminowane są wszelkie niedoskonałości. Gwarantujemy perfekcyjność wykonania oraz komfort długiego użytkowania.

Gwarancje na sprzęt marki Safe, Leelen, IronLogic, @SMART udziela HatPol, na czas określony indywidualnie zgodnie z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną, przeważnie jest to 24 miesiące od daty zakupu.

Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez serwis HatPol

 

Adres serwisu:
Serwis HatPol
ul. Tarnowska 105 
33-300 Nowy Sącz 

Przejdź na RMA.HATPOL.PL aby dokonać zgłoszenia naprawy.
 


Warunki gwarancji

  1. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu wystawienia faktury lub paragonu.
  2. Gwarancja nie obejmuje czynności związanych z instalacją, montażem urządzenia ani konfiguracją oprogramowania.
  3. Reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://rma.hatpol.pl/.
  4. Urządzenia wielkogabarytowe należy dostarczyć na własny koszt do serwisu HatPol. Alternatywnie, po konsultacji z serwisem, można zdiagnozować problem i wysłać wyłącznie uszkodzony element.
  5. Sprzęt zostanie przyjęty do serwisu tylko wtedy, gdy:
    • Numer RMA, nadany podczas zgłoszenia na stronie https://rma.hatpol.pl/, będzie umieszczony w widocznym miejscu na opakowaniu.
    • W opakowaniu znajdą się dowód zakupu (faktura lub paragon) oraz karta gwarancyjna bądź ich kopie.
  6. Serwis HatPol nie odpowiada za uszkodzenia wynikające z nieodpowiedniego opakowania sprzętu (np. brak oryginalnego kartonu, styropianu, tektury). Takie uszkodzenia obejmują m.in. pęknięcia, rysy czy otarcia.
  7. Serwis nie uwzględnia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu z winy przewoźnika lub użytkownika.
  8. Reklamowany sprzęt musi mieć nienaruszone plomby gwarancyjne oraz czytelne numery seryjne.
  9. Sprzęt dostarczony do serwisu musi być kompletny (np. monitor, panel sterujący itp.), chyba że przeprowadzono wcześniejsze konsultacje z serwisem i uzgodniono możliwość wysyłki tylko wybranych elementów.
  10. Montaż urządzeń powinien być wykonany zgodnie z załączoną instrukcją przez wykwalifikowanego montera posiadającego odpowiednią wiedzę i umiejętności.
  11. Usterki wynikające z niewłaściwej instalacji, przepięcia elektrycznego, mechaniczne, zalania (poza urządzeniami przeznaczonymi do pracy w trudnych warunkach atmosferycznych) nie są objęte gwarancją.
  12. W przypadku, gdy dostarczony sprzęt okaże się sprawny, serwis może obciążyć kosztami diagnostyki oraz przesyłki osobę lub firmę zgłaszającą reklamację.
  13. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego montażu lub użytkowania sprzętu.
  14. W przypadku zakupów online serwis może:
    • Wysłać kuriera po wadliwy sprzęt pod wskazany adres.
    • Zwrócić koszty przesyłki do serwisu, pod warunkiem, że usterka powstała samoczynnie i bez ingerencji zewnętrznych czynników (np. błędnego podłączenia, przepięcia, zalania). Maksymalna kwota zwrotu za koszty dostawy przesyłki do 25 kg wynosi 19 zł netto.
  15. Koszty odesłania naprawionego sprzętu w ramach gwarancji ponosi firma HatPol.
  16. Serwis nie ma obowiązku informowania klienta o postępie naprawy. Stan realizacji naprawy można śledzić samodzielnie na stronie https://rma.hatpol.pl/, gdzie istnieje także możliwość dodawania komentarzy.
  17. Standardowy czas naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach, niezależnych od HatPol, czas ten może zostać przedłużony do maksymalnie 3 miesięcy. Średni czas realizacji reklamacji to 5 dni roboczych.
  18. HatPol nie ponosi odpowiedzialności za naprawy gwarancyjne, jeśli ich realizacja zostanie uniemożliwiona przez restrykcje importowo-eksportowe.
  19. Serwis HatPol zastrzega sobie prawo do zmiany warunków gwarancji w dowolnym momencie.
  20. Niniejsze warunki gwarancji regulują prawa i obowiązki stron. Klient zobowiązany jest zapoznać się z nimi oraz potwierdzić ich akceptację własnoręcznym podpisem.



 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu