Podczas produkcji nasze produkty przechodzą przez system kontroli jakości, dzięki czemu eliminowane są wszelkie niedoskonałości. Gwarantujemy perfekcyjność wykonania oraz komfort długiego użytkowania.
Gwarancje na sprzęt marki Safe, Leelen, IronLogic, @SMART udziela HatPol, na czas określony indywidualnie zgodnie z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną, przeważnie jest to 24 miesiące od daty zakupu.
Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez serwis HatPol
Adres serwisu:
Serwis HatPol
ul. Tarnowska 105
33-300 Nowy Sącz
Przejdź na RMA.HATPOL.PL aby dokonać zgłoszenia naprawy.
Czytaj warunki gwarancji:
1. Data od której zaczyna się okres gwarancyjny, jest datą wystawienia faktury bądź paragonu.
2. Gwarancja nie obejmuje czynności związanych z instalacją, montażem urządzenia bądź oprogramowania.
3. Reklamowany sprzęt należy zgłosić poprzez formularz na stronie „https://hatpol.pl/rma”.
4. Urządzenia wielkogabarytowe należy dostarczyć na własny koszt do serwisu HatPol, ewentualnie podczas konsultacji z serwisem zdiagnozować i wysłać uszkodzony element.
5. Sprzęt zostanie przyjęty do serwisu tylko wtedy, gdy na pudełku w widocznym miejscu znajdować się będzie numer RMA nadany przez serwis HatPol podczas zgłoszenia na hatpol.pl/rma a w wewnątrz opakowania znajdować się będzie dowód zakupu (faktura, paragon) oraz karta gwarancyjna lub kopie tych dokumentów.
6. Jeżeli sprzęt będzie zapakowany w nieoryginalny karton, bądź źle zapakowany (brak odpowiedniego styropianu, tektury itp.) serwis HatPol nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w wyniku złego opakowania (pęknięcia, rysy, otarcia itp.)
7. Serwis HatPol nie uwzględnia uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku transportu z winy przewoźnika bądź przez użytkownika.
8. Dostarczony sprzęt musi posiadać nieuszkodzone plomby gwarancyjne i czytelne numery seryjne.
9. Reklamujący sprzęt musi być dostarczony do serwisu HatPol kompletny np. monitor, panel
10. Montaż należy wykonywać zgodnie ze schematem i wskazówkami w instrukcji danego sprzętu oraz przez doświadczonego montera z odpowiednią; wiedzą i umiejętnościami.
11. Jeżeli reklamujący sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny, serwisant może obciążyć kosztami sprawdzania oraz przesyłki osobę bądź firmę reklamującą towar.
12. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku złego montażu lub niewłaściwej obsługi sprzętu.
13. Koszty odesłania naprawionego na gwarancji sprzętu ponosi firma HatPol.
14. Serwis HatPol nie ma obowiązku informować reklamującego o stanie naprawy sprzętu, klient może sam śledzić stan swojej naprawy na hatpol.pl/rma, tam również może wprowadzać swoje komentarze.
15. Naprawa gwarancyjna będzie trwać 19dni roboczych, jednak z przyczyn niezależnych od HatPol czas naprawy może zostać przedłużony maksymalnie do 3 miesięcy (w praktyce czas reklamacji średnio trwa 3dni robocze).
16. HatPol nie ponosi odpowiedzialności za serwis gwarancyjny, jeżeli wymagane naprawy nie będą mogły być wykonane z powodu restrykcji importowo-exportowych.
17. Serwis HatPol zastrzega sobie prawo do zmiany warunków gwarancyjnych w każdej chwili, które będą miały moc działania wstecz.
18. Prawa i obowiązki stron regulują niniejsze warunki gwarancji z którymi klient winien się zapoznać i zatwierdzić własnoręcznym podpisem.
Przejdź do strony głównej