wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Aktualności HatPol » Dlaczego po aktualizacji mój domofon Safe IP nie dzwoni na aplikację?
Nasze nowości
Cennik
Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTML
Waluta

Dlaczego po aktualizacji mój domofon Safe IP nie dzwoni na aplikację?

Data dodania: 07-05-2019


Dlaczego po aktualizacji aplikacji mój domofon Safe IP nie dzwoni?

- Według wymogów Apple oraz Android urządzenie (domofon) musi posiadać dostęp do internetu, należy więc przejść do zakładki: Opcje->Ustawienia sieci -> LAN tutaj należy zwrócić uwagę na Bramę, która powinna odpowiadać IP routera do którego podłączony jest domofon, DNS Główny: 8.8.8.8, DNS Alternatywny: 8.8.4.4

- Domofon oraz telefon (tablet) muszą mieć dostęp do internetu

- Ważne jest, aby w ustawieniach systemowych włączyć funkcję "Powiadomienia" dla aplikacji Safe.

- Minimalna wersja FW dla domofonu: 3.1.5.0.5.18

Użytkownicy którzy korzystają z urządzenia tylko w sieci lokalnej mogą użyć opcji SIP.


Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Aktualności HatPol
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu