Dlaczego po aktualizacji mój domofon Safe IP nie dzwoni na aplikację?
Data dodania: 07-05-2019
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Aktualności HatPol
Dlaczego po aktualizacji aplikacji mój domofon Safe IP nie dzwoni?
- Według wymogów Apple oraz Android urządzenie (domofon) musi posiadać dostęp do internetu, należy więc przejść do zakładki: Opcje->Ustawienia sieci -> LAN tutaj należy zwrócić uwagę na Bramę, która powinna odpowiadać IP routera do którego podłączony jest domofon, DNS Główny: 8.8.8.8, DNS Alternatywny: 8.8.4.4
- Domofon oraz telefon (tablet) muszą mieć dostęp do internetu
- Ważne jest, aby w ustawieniach systemowych włączyć funkcję "Powiadomienia" dla aplikacji Safe.
- Minimalna wersja FW dla domofonu: 3.1.5.0.5.18
Użytkownicy którzy korzystają z urządzenia tylko w sieci lokalnej mogą użyć opcji SIP.
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Aktualności HatPol