Strona główna1 » Aktualności HatPol2 » Dlaczego po aktualizacji mój domofon Safe IP nie dzwoni na aplikację?

Kategorie

Nasze nowości

uchwyt do zwory magnetycznej

Uchwyt typu ZL do zwory MAG-S1109,47 zł brutto89,00 zł netto

otwieranie drzwi przez internet

Zamek wpuszczany 6072 dla SmartLock RCF158,67 zł brutto129,00 zł netto

Wideodomofon

Monitor 7' Leelen TCPIP ANY_V32 - dotykowy ekran982,77 zł brutto799,00 zł netto

kaseta domofonowa

Bramofon JB305_No9 (natynkowy)263,22 zł brutto214,00 zł netto

Wideodomofon IP

Wideodomofon G06MP + S31IP - WIDEO ZESTAW SAFE IP3 073,77 zł brutto2 499,00 zł netto

Unifon IP

Przewodowa słuchawka Safe S65IP - PoE343,17 zł brutto279,00 zł netto

Telefon IP do domofonu

Dodatkowa bezprzewodowa słuchawka Safe S89DECT489,54 zł brutto398,00 zł netto

zaciskarka do tulejek

PRECYZYJNA ZACISKARKA DO TULEJEK 0,25-6 - ZESTAW218,94 zł brutto178,00 zł netto

Cennik

Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Waluta

Dlaczego po aktualizacji mój domofon Safe IP nie dzwoni na aplikację?

Data dodania: 07-05-2019

Dlaczego po aktualizacji aplikacji mój domofon Safe IP nie dzwoni?

- Według wymogów Apple oraz Android urządzenie (domofon) musi posiadać dostęp do internetu, należy więc przejść do zakładki: Opcje->Ustawienia sieci -> LAN tutaj należy zwrócić uwagę na Bramę, która powinna odpowiadać IP routera do którego podłączony jest domofon, DNS Główny: 8.8.8.8, DNS Alternatywny: 8.8.4.4

- Domofon oraz telefon (tablet) muszą mieć dostęp do internetu

- Ważne jest, aby w ustawieniach systemowych włączyć funkcję "Powiadomienia" dla aplikacji Safe.

- Minimalna wersja FW dla domofonu: 3.1.5.0.5.18

Użytkownicy którzy korzystają z urządzenia tylko w sieci lokalnej mogą użyć opcji SIP.


Przejdź do strony głównej